tiistaina, maaliskuuta 19, 2013

Miks otsikot piti keksii vaikeuttaan mun elämää?

Miks mun pitää aina postata sillon ku pitäs lukee kokeeseen tai on muuta tärkeempääkin tekemistä xd

Enivei! Pitkästä aikaa taas täällä. On (tai ei oo) ollu kaikkee muuta niin ei oo riittäny aika ja innostus aina kuvaamaan satika sitten postaamaan. Yritän kuitenkin postata nyt pikkasen useemmiin ellei sit oo tulossa kauheesti kokeita taas. 

Mut viime postaus oli aika sekava mun mielestä, ja en nyt tiiä tykkäänkö noista kuvatarinoista hirveesti. En muista mitä tänne oon kertonu jo, mutta jokatapauksessa sain siis jonkin aikaa sitten uuden nuken. Liittyy Esmeen aika vahvasti, mutta en taida vielä kertoo siitä sen enempää. 


Kuviin~



Alkuun upee kuva hiihtolomalta, joka oli jo pari viikkoo sittenxd ei liity muihin kuviin mitenkään





IMG_9901

IMG_9902

IMG_9903

IMG_9906

IMG_9907

IMG_9908




Sellanen neiti siis täällä. Tyttösen nimi on Lily, mutta lisää saatte tietää myöhemmin:) Nyt mä meen lukee sitä fysiikkaa josta en älyy mitään ja sanon teille moikka!♥


~Kukka, Esme, Lily

1 kommentti: